dinsdag 30 oktober 2012

Korting bij HelloFresh

HelloFresh trakteerde mij op een Veggiebox om uit te proberen. Een flink pakket met een inhoud waar ik enthousiast van werd. Een leuk initiatief waarbij je op gemakkelijke laagdrempilige wijze kunt komen tot meer afwisseling in de vegetarische keuken. Precies het doel wat ik met mijn blog voor ogen heb. Producten voor 3 vegetarische maaltijden met alles er op en er aan. Van de biologische groenten tot de verse munt en schapenkaas!

Ik maakte de drie maaltijden met behulp van duidelijke recepten die keurig in een receptenboekje werden meegezonden.

1) Roti met gemarineerde tofu en kidneybonen (ik gebruikte wrapts en vroor de roti in om deze op Suriaamse wijze te bereiden).

2) Bietensalarde met quinoa van chef Niven.

3)Aubergines gevuld met bijzondere schapenkaas en munt.


Voor meer informatie over deze box, bekijk dan de site van hellofresh.

 
Ook een Veggiebox thuis ontvangen? Via bovenstaande link kun je de Veggiebox met 50% korting bestellen. Voor een box met 3 maaltijden betaal je dan geen €34,- maar €17 euro inclusief verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten